Proč si založit virtuální sídlo u Profi-kanceláře?
Pokud si přejete aby se vaše firma úspěšně rozvíjela, potřebujete k tomu dobré zázemí. Takové zázemí vám může poskytnout Profi-kancelář. Již od roku 2007 poskytujeme podnikatelům ekonomicky maximálně přínosný a stabilní „back-office“ servis.
Vše je k dispozici na jednom místě a díky tomu je každodenní provoz vašeho podnikání jednodušší.
Kromě virtuální kanceláře zajišťujeme administrativu, účetnictví, odpovědného zástupce a podporu dalšího rozvoje firmy.
Máme k dispozici zkušené a spolehlivé odborníky a u služeb nad rámec paušálu vám můžeme nabídnout služby za výhodné ceny. Přitom stále platí, že správné zadání práce, dodržení termínů, ceny a kvalitu vám zaručuje Profi-kancelář. U většiny služeb máte navíc veškeré informace o probíhajících úkonech k dispozici non-stop v Klientském centru.
Které služby poskytujeme?
- Administrativa
Naše služby zahrnují zpracování korespondence (poštovní, mailové dle zadání), dále sjednávání schůzek, předávání a přebírání vzkazů, tisk a kopírování.
- Adresa
Poskytujeme sídlo firmy nebo kontaktní adresy pro existující nebo zakládané společnosti. Také přijímáme klasickou i elektronickou poštu s kompletní on-line evidencí. Na přání podnikatele jsme schopni poskytnout vlastní telefonní linku s operátorem.
- Odpovědný zástupce
Pokud chcete podnikat v řemeslných živnostech, ale nesplňujete podmínky pro jejich získání, můžeme vám zprostředkovat odpovědného zástupce.
- Prostory
Naše prostory jsou vybaveny kancelářemi a jednacími místnostmi, které si lze pronajmout. Zajišťujeme i technický servis, kam spadá příprava prezentační techniky, materiálů, uvedení hostů, občerstvení.
- Účetnictví
Naši spolehliví partneři zajistí pro vaše podnikání účetní a daňové konzultace, komplexní vedení účetnictví se 100% zárukou. Obstarají i jednání s klienty, úřady a finančními institucemi.
- Virtuální asistentka
K hlavním funkcím virtuální asistentky patří automatizace opakovaných činností a zodpovídání častých dotazů klientů a kolegů. Také zapisuje úkoly, hlídá termíny a priority a je schopná připravit a publikovat příspěvky na sociálních sítích. Umí i sjednat schůzky a připomenout čas a místo porad nebo schůzek. Nechybí ani vytváření zápisů z jednání, reportů a přehledů a také umí vyhledávat informace ve firemních systémech. Ve spolupráci s člověkem také provádí přepis a korekturu textů a přípravu obchodní korespondence. Proto je virtuální asistentka vhodná jak pro samostatné podnikatele tak i pro výkonné majitele firem.
Pokud umístíte sídlo firmy do naší virtuální kanceláře, získáte nejen profesionální služby v reprezentativních prostorách, ale také výrazně ušetříte.