Profi-kancelář vám kromě výhodných programů virtuální kanceláře nabízí další služby, vč. administrativy, vedení účetnictví a daňového poradenství. Vše tak máte k dispozici na jednom místě, na jednom telefonu.
Pokud nutně nepotřebujete vlastní kancelář a zároveň nechcete podnikat z obýváku, tak je pro vás virtuální kancelář vysoce profesionální a navíc praktičtější a ekonomičtější řešení. Důvodem ke změně registračního sídla, tzv. virtuální sídlo firmy může být i přístup úřadů v menších městech nebo prostě „image“ firmy.
Využijte kombinace virtuální kanceláře a vedení účetnictví – ušetříte náklady a usnadníte si život i podnikání.
Varianty účetních služeb:
PROFI ÚČTO – Základní balíček účetních služeb zahrnuje vše potřebné pro menší firmu: vedení účetnictví, čtvrtletní sestavení přiznání k DPH, daňové poradenství, sestavení přiznání k dani a možnost odložení daňové povinnosti o 3 měsíce. Pokud rozsah dokladů překročí stanovený rámec, platíte buď za jednotlivé kusy či další zvýhodněný balíček.
PROFI ÚČTO ONLINE – Pro klienty, kteří si chtějí část dokladů do účetního systému zadávat osobně (a ušetřit tak za účetní služby) nebo chtějí mít kdykoliv možnost sestavit si aktuální přehledy o ekonomice firmy, zde máme program online účetnictví s jasně definovanými právy a garancemi dozorujícího daňového poradce.