CRM – Význam zkratky
CRM- Customer Relationship Management
CRM neboli řízení vztahů se zákazníky.
Jde o systémový přístup, díky kterému lze získávat a udržovat co nejlepší a nejhodnotnější vztahy se zákazníky.
Tento přístup, který co možná nejvíce respektuje zákazníka má za cíl vytvořit pevný, na důvěře založený vztah mezi zákazníkem a podnikatelem. Důvodem pro řízení vztahů se zákazníky a generování výnosů z něho je to, že tento přístup je levnější než získávání stále nových zákazníků.
Oblast CRM je propojená s technologiemi, které pomáhají uplatnit CRM strategie v praxi, ty se nazývají CRM systémy.
Pokud uvažujete o založení nové firmy, můžete se obrátit na konzultanty společnosti Profi-kancelář s.r.o. Ceník založení firmy zde.
Další související termíny:
- zpět na slovníček termínů
- dozorčí rada
- fyzická osoba
- jednatel
- obchodní rejstřík
- obchodní zákoník
- prokura
- společník
- statutární orgán
- valná hromada
- vznik právnické osoby
- zákon o obchodních korporacích
Naše společnost neposkytuje právní poradenství, údaje na stránkách uvedené jsou informativní. V případě zájmu vám rádi sjednáme schůzku v osvědčené advokátní kanceláři.