Virtuální asistentka
Pro samostatné podnikatele i výkonné zaměstnance máme moderní virtuální asistentku – softwarového robota s umělou inteligencí a lidskou podporou. Virtuální asistentka spolehlivě řeší jednoduché úkoly a pokud si budete přát, umí se propojit s mobilem, kalendářem, účetnictvím a e-shopem. Virtuální asistentka od Profi-kanceláře pracuje 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Zastane vás, když nejste zrovna online, domluví schůzky a porady, zapíše, co jí nadiktujete, ohlídá termíny a připraví vám klíčové informace z firmy.
Hlavní funkce virtuální asistentky:
- automatizace opakovaných činností
- zodpovídání častých dotazů klientů a kolegů
- zápis úkolů, hlídání termínů a priorit
- příprava a publikace příspěvků na sociálních sítích
- sjednání a připomínání času a místa schůzek či porad
- vytváření zápisů z jednání, reportů a přehledů
- vyhledání informací ve firemních systémech
- ve spolupráci s člověkem provede přepis a korekturu textů a přípravu obchodní korespondence
Virtuální asistentka pro účetní a obchodníky
- přepis faktur ze skenů a PDF do účetního systému
- zahájení a hlídání schvalovacích procesů
- upomínání nezaplacených faktur
- pravidelná i ad hoc příprava přehledů pro manažery
- vyhledání a doporučení prodejních příležitostí
- on-line poradenství na webu a profilech
- sestavení a prezentace nabídek na míru návštěvníkům webů
Virtuální asistentka pro e-shop a sociální sítě
- zodpovídání častých dotazů zákazníků e-shopu
- nabídka souvisejících informací v e-shopu a na webu
- okamžité odpovědi na dotazy a vzkazy na sociálních sítích
- zápis a předání požadavků klientů ke zpracování
- příprava a publikace příspěvků na sociálních sítích
- zápis informací do redakčního a účetního systému
- vytváření reportů a přehledů
Virtuální asistentka ve virtuální kanceláři
Ideální kombinace efektivního podnikání je virtuální kancelář a virtuální asistentka. Fixní měsíční náklady zde máte ve stovkách korun a v případě nárůstu poptávky lze výkon snadno navýšit. Proč firmy stěhují svá sídla do Prahy? Proč si řada živnostníků zakládá vlastní s.r.o.? Zjednodušeně řečeno – chtějí minimalizovat rizika, chtějí lépe vypadat a efektivněji fungovat. Díky letitým zkušenostem dokáže Profi-kancelář zajistit maximálně spolehlivý a ekonomický servis virtuální kanceláře s recepcí a administrativními službami.
Nyní vám podnikání a práci vašich zaměstnancům usnadní virtuální asistentka propojená na chytré aplikace. Virtuální asistentce své požadavky zasíláte přes e-mail, Messenger, Slack, Whatsapp nebo Telegram. Virtuální asistentka dokáže komunikovat se stovkami aplikací:
Jak funguje virtuální asistentka
Jestliže chcete zvládnout více práce za méně času, pomůže vám virtuální asistentka. Určitě i vám zabírají různé drobnosti dohromady hodiny denně a občas na pár důležitých věcí zapomenete… Virtuální asistentka vede evidenci požadavků, které jí svěříte – zaslat je můžete e-mailem nebo prostřednictvím krátkých zpráv.
Pokud zadání vyřeší sama, proběhne vše ihned – pokud si umělá inteligence není jistá, zeptá se vás nebo předá požadavek lidskému operátorovi. Vše probíhá tak, jak si službu nastavíte a jak ji průběžně učíte. Můžete si rovněž objednat automatická upozornění na důležité události nebo povinnosti podnikatele či majitele s.r.o. Nejjednodušší způsob je službu objednat a sami uvidíte, co vše můžete delegovat a kolik času vám virtuální asistentka ušetří.