Virtuální asistentka

Pro samostatné podnikatele i výkonné zaměstnance máme moderní virtuální asistentku – softwarového robota s umělou inteligencí a lidskou podporou. Virtuální asistentka spolehlivě řeší jednoduché úkoly a pokud si budete přát, umí se propojit s mobilem, kalendářem, účetnictvím a e-shopem. Virtuální asistentka od Profi-kanceláře pracuje 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Zastane vás, když nejste zrovna online, domluví schůzky a porady, zapíše, co jí nadiktujete, ohlídá termíny a připraví vám klíčové informace z firmy.

Virtuální asistentka

Hlavní funkce virtuální asistentky:

  • automatizace opakovaných činností
  • zodpovídání častých dotazů klientů a kolegů
  • zápis úkolů, hlídání termínů a priorit
  • příprava a publikace příspěvků na sociálních sítích
  • sjednání a připomínání času a místa schůzek či porad
  • vytváření zápisů z jednání, reportů a přehledů
  • vyhledání informací ve firemních systémech
  • ve spolupráci s člověkem provede přepis a korekturu textů a přípravu obchodní korespondence

 

Virtuální asistentka pro účetní a obchodníky

  • přepis faktur ze skenů a PDF do účetního systému
  • zahájení a hlídání schvalovacích procesů
  • upomínání nezaplacených faktur
  • pravidelná i ad hoc příprava přehledů pro manažery
  • vyhledání a doporučení prodejních příležitostí
  • on-line poradenství na webu a profilech
  • sestavení a prezentace nabídek na míru návštěvníkům webů

 

Virtuální asistentka pro e-shop a sociální sítě

  • zodpovídání častých dotazů zákazníků e-shopu
  • nabídka souvisejících informací v e-shopu a na webu
  • okamžité odpovědi na dotazy a vzkazy na sociálních sítích
  • zápis a předání požadavků klientů ke zpracování
  • příprava a publikace příspěvků na sociálních sítích
  • zápis informací do redakčního a účetního systému
  • vytváření reportů a přehledů

 

Virtuální asistentka ve virtuální kanceláři

Ideální kombinace efektivního podnikání je virtuální kancelář a virtuální asistentka. Fixní měsíční náklady zde máte ve stovkách korun a v případě nárůstu poptávky lze výkon snadno navýšit. Proč firmy stěhují svá sídla do Prahy? Proč si řada živnostníků zakládá vlastní s.r.o.? Zjednodušeně řečeno – chtějí minimalizovat rizika, chtějí lépe vypadat a efektivněji fungovat. Díky letitým zkušenostem dokáže Profi-kancelář zajistit maximálně spolehlivý a ekonomický servis virtuální kanceláře s recepcí a administrativními službami.

Nyní vám podnikání a práci vašich zaměstnancům usnadní virtuální asistentka propojená na chytré aplikace. Virtuální asistentce své požadavky zasíláte přes e-mail, Messenger, Slack, Whatsapp nebo Telegram. Virtuální asistentka dokáže komunikovat se stovkami aplikací:

Aplikace pro virtuální asistentku

Jak funguje virtuální asistentka

Jestliže chcete zvládnout více práce za méně času, pomůže vám virtuální asistentka. Určitě i vám zabírají různé drobnosti dohromady hodiny denně a občas na pár důležitých věcí zapomenete… Virtuální asistentka vede evidenci požadavků, které jí svěříte – zaslat je můžete e-mailem nebo prostřednictvím krátkých zpráv.

Pokud zadání vyřeší sama, proběhne vše ihned – pokud si umělá inteligence není jistá, zeptá se vás nebo předá požadavek lidskému operátorovi. Vše probíhá tak, jak si službu nastavíte a jak ji průběžně učíte. Můžete si rovněž objednat automatická upozornění na důležité události nebo povinnosti podnikatele či majitele s.r.o. Nejjednodušší způsob je službu objednat a sami uvidíte, co vše můžete delegovat a kolik času vám virtuální asistentka ušetří.