Komplexní služby na jednom místě
Profi-kancelář vám zajistí kompletní zázemí, tzv. back-office. Kromě služeb virtuální sídlo či založení firmy, nabízí i vedení účetnictví a daňového poradenství, pronájem kancelářských prostor, marketingové služby a administrativní podporu.
Nejoblíbenější služby Profi-kanceláře:
Pronájem kanceláře Praha - krátkodobě i se zázemím
Chcete uspořádat nízkonákladové školení? Nebo se sejít se zákazníky či kolegy v centru Prahy na klidném místě s veškerým servisem? Využijte kanceláře a zasedací místnosti v našich podnikatelských centrech – kromě internetu, tiskárny a kopírky zde máte k dispozici asistentku i občerstvení dle vašich požadavků. Více zde.
Pronájem sdílené kanceláře Praha
Sdílené kancelářské prostory (Coworking space) jsou kvalitně vybavené kanceláře určené pro nezávislé pracovníky, kteří potřebují flexibilní zázemí, aniž by se museli starat o jeho provoz. Uživatelé mají vlastní pracoviště a s ostatními se dělí o společný prostor a zázemí, do něhož mají volný přístup (v rozsahu dle zvoleného programu pronájmu sdílené kanceláře). Více zde.
Vytvoření webu - vaší prezentace
V dnešní době se v podstatě žádná firma ani větší živnostník neobejde bez webových stránek. Pokud chcete být vidět a přitom ušetřit, tak právě pro vás bude zajímavá naše nabídka ekonomické varianty výroby webu s použitím předpřipravených šablon, tzv. PROFI-WEB. Více zde.
Změna sídla společnosti, zápisy změn do OR
Jednatel společnosti je zodpovědný za včasný zápis změn a nových údajů o firmě do obchodního rejstříku a jejich nahlášení na příslušné úřady. Vzhledem k tomu, že všechna podání mají celou řadu náležitostí a promeškání termínů může být pokutováno, nabízíme příslušný servis našim klientům zdarma či za malý poplatek. Změna sídla s.r.o. zde.
Vedení účetnictví
V oblasti vedení účetnictví nabízíme servis od základních účetních služeb pro menší firmu, až po online účetnictví, které nadchne klienty, kteří si chtějí část dokladů do účetního systému zadávat osobně (a ušetřit tak za účetní služby) nebo chtějí mít kdykoliv možnost sestavit si aktuální přehledy o ekonomice firmy. Více zde.
Virtuální asistentka
Pro nové projekty, podnikatele i firmy, které chtějí růst a bojovat s konkurencí, máme maximálně efektivní, moderní virtuální asistentku – inteligentního chatbota, který pro vás zajistí část komunikace a jednoduché úkoly. Výhodou virtuální asistentky od Profi-kanceláře je, že pracuje 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Zastane vás když nejste zrovna online, domluví schůzky a porady, ohlídá termíny a zjistí vám klíčové informace z firmy. Více zde a zde.
Založení s.r.o.
Start nového projektu, omezení rizik podnikání OSVČ, pořízení nemovitosti – to je jen několik důvodů, proč založit novou firmu, nejspíše s.r.o. Pokud se rozhodnete založit novou společnost, vlastní s.r.o., zajistíme vám kompletní servis – osobní konzultaci, přípravu všech dokumentů, termín u notáře – do dvou týdnů máte společnost hotovou. Při založení firmy s.r.o. pro vás zajistíme rovněž živnosti, registraci na obchodním rejstříku, finančním úřadě, volitelně zřízení domény a zákaznické linky. Více zde.
Virtuální kancelář
Nabízíme firmám a živnostníkům různé programy virtuální kanceláře, v podnikatelských centrech Praha 1, 2, 3 a 9. V zájmu maximálního výběru je zde kromě dvou nejvyužívanějších variant služeb Profi-sídlo a Profi-kancelář ještě program “moje PROFI”, kde si můžete virtuální sídlo nastavit zcela podle sebe – podle svých představ o ceně sídla společnosti a služeb virtuální kanceláře. Více zde.
Zázemí firmy na jednom místě a za výhodnou cenu